Domaći trgovački lanac je asocijacija domaćih trgovačkih maloprodajnih lanaca, osnovana početkom 2011. godine. Objedinjuje 14 trgovačkih preduzeća sa preko 750 maloprodajnih objekata i 6000 zaposlenih na celoj teritoriji Republike Srbije.
-
PODUNAVLJE a.d. Bačka Palanka, Jugoslovenske armije 42
-
VUM d.o.o. Šabac, Stefana Prvovenčanog 77/1
-
BB Trade a.d. Žitište, Trg oslobođenja bb
-
AD SENTA-PROMET TP Senta, Poštanska 13
-
EUROPROM d.o.o. Valjevo, Lukavac bb
-
VP-DIMA d.o.o. Velika Plana, Miloša Velikog 150
-
KASTRUM d.o.o. Petrovac na Mlavi, Srpskih vladara 232
-
STYLINE d.o.o. Požarevac, Đure Đakovića bb
-
TP MORAVA d.o.o. Kragujevac, Industrijska 8a
-
TEKIJANKA d.o.o. Tekija, Đerdapska 12
-
METALAC PROLETER a.d. Gornji Milanovac, Rudničke vojske 18
-
LEON CONDITORS d.o.o. Vranje, Baba Zlatina br.8
-
PRIMA NOVA d.o.o. Leskovac, Tekstilna 97
-
ZAM d.o.o. Inđija, Železnička 40
Udruženje je nastalo kako iz potrebe objedinjene nabavke, tako i potrebe strateškog povezivanja pre svega sa domaćim proizvođačima, koji razumeju značaj razvoja regionalnih maloprodaja.
Osnovni ciljevi osnivanja DTL su: uspostavljanje fer i partnerskih odnosa sa dobavljačima, razvoj sopstvene robne marke, zajednički uvoz, jedinstveni marketinški nastup.
Udruženim snagama članice DTL nastoje da kvalitetnom uslugom, širokim asortimanom i pristupačnim cenama zadovolje sve potrebe potrošača.
Sa preko 6.000 zaposlenih DTL značajno doprinosi razvoju socijalnih programa, kao i podizanju svesti o društvenim vrednostima.
Kroz donatorsku pomoć DTL je podržao više humanitarnih projekata, pri čemu nam je želja da u narednom periodu, kroz humanitarni rad svoje akcije usmerimo ka razvoju lokalne zajednice.
Vizija “Domaćeg trgovačkog lanca” jeste da se kroz stalne investicije u razvoj logistike i prodajne mreže približi stanovništvu u svakom delu Srbije i ispuni sve potrebe i zahteve savremenih kupaca.